[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.12″][et_pb_row _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_code _builder_version=”3.12″][/et_pb_code][et_pb_text _builder_version=”3.12″][/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row custom_padding=”27px|0px|0|0px|false|false” _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.12″ custom_margin=”|10px||10px||true”]

Overprikkeling bij ADHD kennen we allemaal wel. Ook als je geen ADHD hebt, kun je je wel een voorstelling maken wat het is. Vorige week schreef ik er al een blog over. Die vind je HIER. Onderprikkeling echter is veel minder bekend, maar heeft een minstens zo grote invloed op ons functioneren. Wat is het en wat kun je eraan doen. In deze aflevering van de ADHD bij Vrouwen Podcast geef ik je 5 tips om onderprikkeling bij ADHD te voorkomen.

De risico’s van langdurige onderprikkeling zijn groot. Het kan een voorstadium zijn van depressie, of van een bore out. Meer over depressies luister je HIER. Meer over bore outs lees je HIER.

 

Ik ben benieuwd of je dit bij jezelf herkent. Laat je het me even weten?

 

 

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]