[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.12″][et_pb_row _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_code _builder_version=”3.12″][/et_pb_code][et_pb_text _builder_version=”3.12″][/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row custom_padding=”27px|0px|86px|0px|false|false” _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.12″ custom_margin=”|10px||10px||true”]In deze vierde aflevering van de ADHD bij vrouwen Podcast gaat het over perfectionisme bij vrouwen met ADHD.

Want Oh boy, wat kunnen we ontzettend perfectionistisch zijn. En nee, dat is geen goede eigenschap. Waarom niet, dat leg ik je in deze aflevering uit.

In deze aflevering geef ik je 3 manieren waarop je perfectionisme bij jezelf kunt herkennen. En wat dat met ADHD te maken heeft.

Ik denk dat elke vrouw in meer of mindere mate wel last heeft van perfectionisme, maar vrouwen met ADHD nog net even een tandje erger. En je hebt er niks aan. Het werkt alleen maar verlammend.

Een belangrijke eerste stap om dit te verbeteren is om je eigen perfectionisme te leren herkennen. Seeing is freeing.

In deze aflevering daarom 3 manieren waarop perfectionisme bij ADHD zich uit. Misschien herken je er wel iets van….

 

Succes!
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]