[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.12″ custom_padding=”54px|0px|67px|0px|false|false”][et_pb_row _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_code _builder_version=”3.12″][/et_pb_code][et_pb_text _builder_version=”3.12″][/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row custom_padding=”27px|0px|0|0px|false|false” _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.12″ custom_margin=”|10px||10px||true”]

Op dit moment hebben we nog 12 dagen tot kerst. Hoe voel jij je nu? Ben je ontspannen alle voorbereidingen aan het doen, of begin je de druk al een beetje te voelen. Zoveel te doen in zo weinig tijd, dat gevoel. In deze aflevering van de ADHD bij vrouwen podcast neem ik je mee in het waarom achter het voelen van die druk én hoe je dit kunt voorkomen. Want al lijkt het soms dat je het beste functioneert onder druk (dat is hoogstwaarschijnlijk iets dat je jezelf hebt wijsgemaakt), het ís niet zo. Nee echt niet (ik zie je nu in gedachten al je wenkbrauwen fronsen). Echt, echt echt niet. Jij denkt nu dat dat de enige manier is waarop jij in actie komt. In deze aflevering vertel ik je een andere manier. Een andere manier dan de Crash & Burn techniek die we allemaal wel eens toegepast hebben.

 

 

Links uit deze aflevering:
Bullet Journal bij ADHD  

 

Schrijf je hieronder in als je de volgende aflevering van de podcast als eerste in je inbox wilt ontvangen.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]