#5: 5 tips tegen onderprikkeling bij ADHD

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on pinterest

Overprikkeling bij ADHD kennen we allemaal wel. Ook als je geen ADHD hebt, kun je je wel een voorstelling maken wat het is. Vorige week schreef ik er al een blog over. Die vind je HIER. Onderprikkeling echter is veel minder bekend, maar heeft een minstens zo grote invloed op ons functioneren. Wat is het en wat kun je eraan doen. In deze aflevering van de ADHD bij Vrouwen Podcast geef ik je 5 tips om onderprikkeling bij ADHD te voorkomen.

De risico’s van langdurige onderprikkeling zijn groot. Het kan een voorstadium zijn van depressie, of van een bore out. Meer over depressies luister je HIER. Meer over bore outs lees je HIER.

 

Ik ben benieuwd of je dit bij jezelf herkent. Laat je het me even weten?

 

 

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on pinterest

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Laatste ontwikkelingen over ADHD,
achtergrondverhalen, interviews met
experts en nog veel meer. Als eerste in
je inbox!

Luister nu!