[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.12″ custom_padding=”54px|0px|67px|0px|false|false”][et_pb_row _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_code _builder_version=”3.12″][/et_pb_code][et_pb_text _builder_version=”3.12″][/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row custom_padding=”27px|0px|0|0px|false|false” _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.12″ custom_margin=”|10px||10px||true”]

Yes! Blue monday is achter de rug. Dus de meest deprimerende dag van het jaar is voorbij!! Of niet… En ben je je goede voornemens nu echt helemaal vergeten? Of sluimert er nog iets in je achterhoofd dat je wel iets zou willen veranderen? In deze aflevering van de ADHD bij Vrouwen podcast vertel ik je meer over hoe je je goede voornemens wel kunt halen. Op wilskracht alleen red je het niet. Maak jij goede voornemens of heb jij goede systemen die werken?

Laat je hieronder weten wat je van deze aflevering vindt? Ik hoor graag van je!

Links uit deze aflevering:
Bullet Journal bij ADHD Challenge  www.jorjoy.nl/bullet-journal/ 
Aflevering #5 5 tips bij onderprikkeling: https://www.jorjoy.nl/podcast/podcast5-5-tips-om-onderprikkeling-bij-adhd-te-vermijden/

 

Schrijf je hieronder in als je de volgende aflevering van de podcast als eerste in je inbox wilt ontvangen.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.