[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.12″ custom_padding=”54px|0px|67px|0px|false|false”][et_pb_row _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_code _builder_version=”3.12″][/et_pb_code][et_pb_text _builder_version=”3.12″][/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row custom_padding=”27px|0px|0|0px|false|false” _builder_version=”3.12″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.12″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_text _builder_version=”3.12″ custom_margin=”|10px||10px||true” text_font_size=”20px” text_font=”Dosis||||||||”]

Goede voornemens… een haat/liefde verhouding hebben we ermee. Want iedere keer zijn we teleurgesteld als we ze niet volhouden en ieder jaar weer trappen we in dezelfde valkuil door ze toch weer te maken.

Wist je dat het meest genoemde voornemen voor 2019 is ‘meer rust en focus en minder stress’. Het meest genoemde. Dus niet alleen door vrouwen met ADHD. Iedereen heeft daar kennelijk in meer of mindere mate behoefte aan. In deze aflevering van de podcast vertel ik je waarom we er allemaal behoefte aan hebben, waarom goede voornemens niet werken en wat je wel kunt doen.

Links uit de aflevering:

Bullet Journal bij ADHD Challenge
Wikipedia

 

 

 

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]