Bullet journal bij ADHD

bullet journal bij ADHD

ADHD proof plannen en structureren

Plannen en structuren gaat niet vanzelf bij ADHD...

.. En dat is niet jouw schuld!

Uitgeput en moe van het constant proberen om aan alle verwachtingen te voldoen. De hele dag bezig met brandjes blussen en proberen jezelf staande te houden en daardoor  geen stap verder komen.

Aan je inzet ligt het zeker niet. Je hebt allerlei manieren om je leven onder controle te krijgen al geprobeerd, allerlei planmethoden, agenda’s. Je hebt het geprobeerd met medicatie, zonder medicatie. Met supplementen, met voeding, van alles is er al de revue gepasseerd. 

Dit is een enkele reis

richting BURN OUT

Het kan ook anders!

Plannen en structureren is bij ADHD écht lastiger. Het gaat niet vanzelf.
Het is wél iets dat je kunt leren!

Door middel van een bullet journal bijvoorbeeld. Niet moeilijk,ADHD proof.

Wat is een Bullet journal?

Een bullet journal is niets meer dan een simpel notitieboekje, waar je (met behulp van deze cursus) jouw eigen planner, agenda, structuur, routines en meer van maakt.

 

  Zodat je overzicht hebt en meer rust in je hoofd. En eindelijk een planner die je gebruikt en blijft gebruiken.

plannen bij adhd

ADHD betekent niet dat jij stuk bent, of niet goed, of dat je een beperking hebt. Het betekent alleen dat jouw brein iets anders werkt.

Door deze cursus leer je het hoe dan èn hoe je hiermee je voordeel kunt doen.

Herken je dit?

Wat je ook probeert, het is nooit goed genoeg!

Je hebt al heel veel planners, agenda’s, notitieboeken geprobeerd, die na twee weken in de kast belanden

Je hebt overal losse notitieblaadjes en nog vergeet je alles

Je to do lijst is ontzettend lang en hij lijkt alleen maar langer te worden

Je raakt overweldigd en hebt moeite met ergens aan beginnen

Je wilt nu eindelijk wel eens een keer een planning wél volhouden

Je leeft van dag tot dag, en komt daardoor geen stap verder. Je loopt constant achter de feiten aan en dat levert een hoop stress op.

Schrijf je nu in!

Bullet journal bij ADHD cursus

€ 59,-

• 4 weken elke week een les
• 1 x online Q&A (vraag en antwoord)
• drie maanden toegang

Inhoud programma

In deze eerste week leer je de basisbeginselen van een bullet journal. Hoe maak je een planning. Van een planning op de lange termijn, werk je langzaam terug naar een to do lijst voor vandaag.
Daarnaast krijg je achtergrondinformatie hoe jouw brein werkt en hoe je met deze kennis je voordeel kunt doen.

In deze tweede week leer je hoe je de informatie uit je hoofd krijgt, en hoe je deze kunt organiseren. Zodat je taken kunt inplannen die relevant zijn en jou verder helpen. In plaats van ‘maar iets doen, en ook nog half’.

In Week 3 ga je aan de slag met het hoe van het aanleren van (goede) gewoontes. En hoe je bijvoorbeeld het huishouden kunt organiseren, zonder dat je overweldigd raakt door alle taken die je moet doen.

In week 4 ga je verder met het aanleren van goede gewoontes. En je leert om jezelf op 1 te zetten. Zodat je minder snel overprikkeld raakt.

Het kan ook anders!

Met je eigen gebruiksaanwijzing wordt het een stuk eenvoudiger.

ADHD hoeft geen beperking te zijn. Met jouw eigen gebruiksaanwijzing maak je van ADHD jouw Superpower!

Schrijf je nu in!

Bullet journal bij ADHD cursus

€ 59,-

• 4 weken elke week een les
• 1 x online Q&A (vraag en antwoord)
• drie maanden toegang