Jorna Postma

Coach voor Vrouwen met ADHD
 

 

Maak van ADHD jouw Superpower

Hi! Ik ben Jorna

En net als jij ben ik een vrouw met ADHD. Ik heb ermee geworsteld en het hartsgrondig gehaat. Hielp helemaal niks. Hoe harder ik probeerde gewoon te zijn, hoe slechter het met me ging. Met 3 burn outs en een depressie als gevolg.

Zo hoeft het niet te zijn. Ik leer vrouwen met ADHD om hun leven op de rit te krijgen door het gebruiken van ADHD als kracht en het niet langer te zien en voelen als beperking.

Maak gebruik van  jouw goede en minder goede eigenschappen.

Tenslotte ben jij zoveel méér dan een lijstje met kenmerken. En kun jij zoveel meer. Dat voel je zelf ook.

Het komt er alleen (nog) niet uit. Iedereen heeft superpowers. Ik help je om die van jou te ontdekken.

Wat zijn jouw

SUPERPOWERs?

Creatief, enthousiast, betrokken, avontuurlijk, innovatief, humoristisch, intuitief, veerkrachtig, vindingrijk, hyperfocus

 

De ADHD bij vrouwen PODCAST

voor jou

 

In deze podcast tips en tricks om beter met ADHD om te gaan. Maar ook de wetenschap achter wat ADHD in het brein doet. Yup, nerdalert. Neuropsycholgie is mijn hyperfocus. Ik leg het voor jou op een eenvoudige manier uit. Zodat je er meteen mee aan de slag kunt, 

De enige podcast in Nederland speciaal voor vrouwen met ADHD. Al meer dan 1.000 keer beluisterd!

Aflevering # 16
ADHD en Vermoeidheid

Aflevering # 19
ADHD en Emotiecontrole

Aflevering # 17
ADHD en Hormonen

GRATIS

De Bullet Journal bij ADHD minicursus is bij uitstek een middel om op een foolproof manier te leren structureren en plannen. Want dat gaat niet vanzelf bij ADHD…
Nu doe je het eens op JOUW manier. Geen vooropgezet plan van iemand anders, maar alles wat jij nodig hebt in een planner.

Wil je meer rust in je hoofd? En leren hoe je kunt oefenen met emotiecontrole? Dan is leren mediteren echt een must. Yup, juist bij ADHD. Hoe? Dat vertel ik je in het ebook. (spoiler alert: het is veel eenvoudiger dan je nu misschien denkt)

Vrouwen met ADHD worstelen met hele andere zaken dan dat je op het eerste gezicht zou verwachten. Het standaardbeeld van de hyperactieve stuiterbal klopt niet altijd (soms wel natuurlijk). Vermoeidheid, moeite met structureren, kort lontje, snel overprikkeld raken. Die dingen. Je herkent ze vast wel.

En het gevoel dat er wel meer in zit, maar dat je het er met geen mogelijkheid uitkrijgt. En kapot bent van het proberen.

Been there, done that.

En dat is zo niet nodig. Ok, ok, ik ben ook niet de snelste leerling. Maar liefst 3 burn outs en een depressie had ik nodig voordat ik de hint begreep. Ik wist toen wel:

Dit. Nooit. Meer.

Ik heb m’n hyperfocus gebruikt om alles te lezen wat los en vast zit over ADHD en hoe het brein werkt. Duizenden uren research, onderzoeken lezen, testen, falen, bijsturen, weer onderuit gaan en bijschaven. 

Ik heb de code gekraakt. 

Grapje. Er is helemaal geen code. Er is alleen jij en hoe jij het beste functioneert. Op jouw manier.

ADHD is geen stoornis. Het is geen beperking. Het is geen lijstje met symptomen. Jij bent geen lijstje met symptomen.

Het is onderdeel van wat jou jou maakt. 

Al die tijd die ik erin heb gestoken heeft als resultaat een foolproof methodiek. Waardoor het opeens mogelijk is om er wel uit te krijgen wat erin zit en je je leven op de rit krijgt.

Het is geen hogere wiskunde. Eenvoudig en voor iedereen te doen.

Wat het niet is, is een quick fix. Of een trucje, 

Wat het wel is, is een methode die je levenslang kan toepassen.

Ondertussen op instagram…